ΧΡΗΣΙΜΑ LINK ΝΕΟΥ SITE WEATHERGROUP.GR (ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΤΕΙ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ)

Μακροπρόθεσμη πρόβλεψη 1/5/2013 εως 31/5/2013

Αφού πρώτα ζητήσω συγνώμη για τη καθυστέρηση της ανανέωσης της μηνιαίας πρόβλεψης, ας ξεκινήσω αμέσως την περιγραφή αυτού του μήνα.

Πολύ θερμή η αρχή του μήνα με θερμοκρασίες και πάνω από 30 βαθμούς Κελσίου αλλά σταδιακά μετά τις 4 αυτού ο καιρός θα αλλάξει με πτώση της θερμοκρασίας και βροχές κατά περιόδους έντονες.Το τέλος του πρώτου δεκαήμερου θα μας βρει με χαμηλές θερμοκρασίες και σημαντική αστάθεια κυρίως τα μεσημέρια και τα απογεύματα. Τονίζεται ότι η σημαντική ανομβρία του Απριλίου θα έχει ήδη καλυφθεί από τις συνεχόμενες αλλαγές του καιρού και στη συνέχεια δηλαδή και το δεύτερο δεκαήμερο του Μαΐου. Εκτιμάται ότι αυτό θα είναι και το πιο ψυχρό μέρος του μήνα μιας και εδώ εντοπίζονται οι περισσότερες καταιγίδες και μπόρες κυρίως την περίοδο 12 έως 19 του μήνα. Ίσως να έχουμε ένα μικρο διάστημα βελτίωσης αλλά και πάλι και το 3ο δεκαήμερο οι κατά περιόδους βροχές και καταιγίδες θα κάνουν την εμφάνιση τους.

Η θερμοκρασία αφού πέσει σε επίπεδα των 25 βαθμών Κελσίου περίπου με μικρές αυξομειώσεις θα διατηρηθεί εκεί μέχρι και τις 24 περίπου του μήνα με ανοδικές τάσεις προς το τέλος αυτού. Πιθανόν να μπαίνουμε σε πιο καλοκαιρινές καταστάσεις τις τελευταίες ημέρες του μήνα αλλά αυτό είναι παρακινδυνευμένο να το πούμε από τώρα.

Συμπερασματικά μπορούμε να πούμε ότι ο Μάιος γενικά θα είναι βροχεροτερες του κανονικού μήνας  στην Ελλάδα και κυρίως στη Δυτική Κεντρική και Βόρεια.Πιθανότερες ημερομηνίες εντονότερων βρόχων-καταιγίδων θα είναι η περίοδος 13 με 25 του μήνα Θερμοκρασιακά θα έχει κανονικές θερμοκρασίες κατά ένα μεγάλο διαστήματα 5 έως 25 του μήνα με μικροεξαρσεις βέβαια ενδιάμεσα ενώ η αρχή του και το τέλος του θα είναι ζεστά με θερμοκρασίες κοντά στους 30βαθμους Κελσίου.

Προσοχή λοιπόν σε πιθανές χαλαζοπτώσεις μιας και η εποχή τις ευνοεί ενώ και οι μεγάλες θερμοκρασίες στην αρχή και το τέλος του μήνα μπορεί να δημιουργήσουν προβλήματα στους αγρότες.

Σχόλια

  1. Βασίλη καλημέρα. Το ξέρεις πόσο επιφυλακτικός είμαι με τις μακροπρόθεσμες προγνώσεις, αλλά να δημοσιεύεις στις 10 Μαϊου πρόγνωση για το Μάιο νομίζω "δεν κολάει".
    Αν το δημοσίευες τον Απρίλιο ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημερα Μετεομαν, μα και εγω επιφυλακτικος ειμαι αλλα αφου εχει πιασει καποια πραγματα την γραφω σαν ερασιτεχνης. Παντα υπηρετω την ερασιτεχνικη μετεωρολογια και το χομπι μου. Αυτο που λες ειναι σωστο αν ειχα καποια επισημη θεση και επρεπε να ειμαι εκει στην ωρα μου. Ειχα δουλειες και μαλιστα προσωπικες οποτε πηγε πισω και μπορει να μην εβγαινε και καθολου. Οποιος θελει την διαβαζει και αν του ειναι χρησιμη θα ειμαι χαρουμενος αν ειναι λαθος απλα θα εχω κανει το χομπι μου και θα μεινω στην προσπαθεια. Συνηθως πρωτομηνια την γραφω ή εστω στις 2 του μηνα.Μακαρι για τον Ιουνη να ειμαι στην ωρα μου :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου