ΧΡΗΣΙΜΑ LINK ΝΕΟΥ SITE WEATHERGROUP.GR (ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΤΕΙ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ)

ΣΥΝΟΨΗ ΚΑΚΟΚΑΙΡΙΑΣ 14-15/2/2020 ΘΕΣΣΑΛΙΑ

Η κακοκαιρία που μόλις πέρασε το 2ήμερο 14 και 15 Φεβρουαρίου άφησε στη Θεσσαλία ακριβώς τα ποσά υετού που αναμέναμε.  
Κατά μέσο όρο άφησε στα πεδινά 6,3 χιλιοστά βροχής ενώ στις ορεινές περιοχές 20,4 χιλιοστά βροχής ενώ στις Σποράδες σημειώθηκαν τοπικά και πάνω από 20 χιλιοστά βροχής.
 Η πρόγνωση μας μιλούσε για 5 με 15 χιλιοστά βροχής στα πεδινά τμήματα και 15 με 25 στις ορεινές περιοχές.  Επιτυχία 100%
 Στον παρακάτω πίνακα που ετοιμάσαμε για όλους εσάς βλέπετε αναλυτικά τα χιλιοστά βροχής δηλαδή τους τόνους νερού ανά στρέμμα που έπεσαν στους σημαντικότερους μετεωρολογικούς σταθμούς της Θεσσαλίας.
 Ευελπιστούμε στην αλλαγή αυτή του καιρού και των βαρομετρικών συστημάτων που αναμένουμε κοντά στις 19 με 22 του μήνα και την  επανάληψη παρόμοιων ποσών βροχής.  
Όπως σας έχω ενημερώσει δεν μπορώ να απαντάω σε προσωπικά μηνύματα οπότε θα αρκεστείτε στην ενημέρωση που έχετε  από μένα μέσω ραδιοφώνου, μέσω τηλεόρασης αλλά και μέσα από τις προγνώσεις στο blog μου. 
 Όπως έχουμε πει κι άλλες φορές αν δεν σας είναι αρκετές μπορείτε να αποχωρήσετε από την  καιρική μας παρέα.
 Επίσης όταν εγώ έχω κάτι έτοιμο για πιο μακρινές ημέρες θα το αναφέρω σε Post μου και δεν χρειάζεται να με ρωτάτε για τον καιρό που θα έχει μετά από 1 εβδομάδα ή μετά από 2 εβδομάδες. Προσωπικά δεν ασχολούμαι καν με το τι δείχνουν οι χάρτες και το τι λένε οι κατα φαντασια μετεωρολόγοι που εσείς διαβάζετε για μετά από 5 με 6 μέρες αφού εδώ μιλάει η εμπειρία και δεν μιλάει η παιδική αφέλεια όλων αυτών των πιτσιρικάδων.

Σχόλια