ΧΡΗΣΙΜΑ LINK ΝΕΟΥ SITE WEATHERGROUP.GR (ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΤΕΙ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ)

Που θα βρέξει σήμερα 22/6/2020 Λάρισα-Θεσσαλία-Ελλάδα(Χαρτες)

22/6/2020
Τελευταία ενημέρωση για τις περιοχές που θα επηρεάσει η αστάθεια τη σημερινή μέρα στη χώρα μας.
Μελέτη δεδομένων προγνωστικού μοντέλου με ανάλυση 5 X 5 km.
Τα δεδομένα θα παρουσιάζονται μέσω εφαρμογής παρουσίασης δεδομένων.
Θα υπάρχουν 5 επίπεδα κινδύνου για βροχόπτωση ή χιονόπτωση.
Επίπεδο 1: βροχόπτωση πάνω από 2 χιλιοστά.
Επίπεδο 2: βροχόπτωση πάνω από 10 χιλιοστά.
Επίπεδο 3 : βροχόπτωση πάνω από 25 χιλιοστά.
Επίπεδο 4 : βροχόπτωση πάνω από 50 χιλιοστά.
Επίπεδο 5 βροχόπτωση πάνω από 100 χιλιοστά.

Θα μπορείτε έτσι να έχετε μία εικόνα της περιοχής σας και σε ποιο επίπεδο επικινδυνότητας βρίσκεται για τις επόμενες ημέρες.

Συνεχίζεται η αστάθεια  και τη σημερινή ημέρα με αρκετές βροχές και καταιγίδες διάσπαρτες στα ηπειρωτικά τμήματα της χώρας αλλά και σε νησιά του Αιγαίου όπως βλέπετε και στους αποκλειστικούς χάρτες μας (χάρτης επίπεδο 1)
 Εντονότερα θα είναι τα φαινόμενα στα ορεινά και ημιορεινά κυρίως τμήματα της Ηπείρου της Θεσσαλίας της Στερεάς Ελλάδας και της βορειοανατολικής Πελοποννήσου(χάρτης  επίπεδο 2).
 Για την περιοχή της Θεσσαλίας φαίνεται και σήμερα να υπάρχουν διάσπαρτες μπόρες και καταιγίδες αρχικά στις ορεινές περιοχές που πιθανόν να είναι έντονες και σταδιακά θα επεκταθούν το μεσημέρι και το απόγευμα και σε περιοχές πεδινές κοντά όμως στα βουνά όπως βλέπετε στον τελευταίο χάρτη
 Για την περιοχή της Θεσσαλονίκης προβλέπεται άστατος καιρός μόνο στις ορεινές περιοχές και κυρίως στα  ορεινά της Χαλκιδικής όπου αναμένονται κάποιες λίγες μεμονωμένες καταιγίδες.
 Στο νομό Αττικής ο καιρός θα είναι άστατος με τοπικές βροχές και καταιγίδες ακόμα και μέσα στην πόλη των Αθηνών το μεσημέρι και το απόγευμα.



ΠΗΓΗ :nasa.gov
Βασίλειος Πανάκογλου - Τ.Ε Γεωπόνος και Ερασιτέχνης μετεωρολόγος - Προγνώστης 
e-meteolarissa.blogspot.com
e-mail: meteovas79@yahoo.gr
fb: Vassilis Panakoglou

fb page: Kάνετε like

Σχόλια

  1. Tο 1/5 του βυθού των ωκεανών έχει πλέον χαρτογραφηθεί, έναντι του 6% το 2017, όταν άρχισε η συγκεκριμένη προσπάθεια, που ο στόχος είναι να ολοκληρωθεί το 2030, όπως μεταδίδει το BBC. Πριν από έναν χρόνο είχε χαρτογραφηθεί το 15% του πυθμένα των ωκεανών, ενώ πλέον αυτό το ποσοστό ανέρχεται στο 19% και σε 14,5 εκ. τετραγωνικά χιλιόμετρα, μία έκταση διπλάσια από την Αυστραλία. Παρόλα αυτά το 81% του βυθού παραμένει αχαρτογράφητο, πρόκειται για μία έκταση διπλάσια του πλανήτη Άρη και μία μεγάλη πρόκληση για την προσεχή δεκαετία.

    Οι χάρτες του βυθού είναι απαραίτητοι τόσο για τη ναυσιπλοϊα, όσο και για την τοποθέτηση υποβρύχιων καλωδίων και αγωγών. Είναι επίσης σημαντικοί για τη διαχείριση και διατήρηση των αλιευμάτων, διότι η υποθαλάσσια ζωή συγκεντρώνεται κυρίως γύρω από υποβρύχια βουνά και κάθε ένα εξ αυτών είναι ένα κομβικό κέντρο βιοποικιλότητας. Επιπρόσθετα, η μορφολογία του πυθμένα επηρεάζει τη συμπεριφορά των ωκεάνιων ρευμάτων και την ανάμιξη των υδάτων. Έτσι, είναι απαραίτητη η γνώση του ανάγλυφου στον βυθό για να βελτιωθεί και η πρόγνωση από τα μοντέλα της μελλοντικής κλιματικής αλλαγής, καθώς οι ωκεανοί παίζουν ρόλο στη μετακίνηση της ζέστης στον πλανήτη. Και αν κάποιος θέλει να κατανοήσει πώς αυξάνεται η στάθμη των θαλασσών, είναι "must" οι χάρτες του βυθού.

    Για να επιτευχθεί το συγκεκριμένο εγχείρημα της χαρτογράφησης πολύτιμες είναι και οι πληροφορίες από τα σόναρ μεγάλων, αλλά και μικρότερων σκαφών. Μία πολύ αποτελεσματική στρατηγική ακολουθεί και η British Antarctic Survey (ΒΑS), που επιχειρεί στα πιο απομακρυσμένα μέρη του πλανήτη, απλά συλλέγοντας πληροφορίες από τη ρότα πολλών πλοίων. Ένα πολύ ωραίο παράδειγμα αποτελεί ο βαθυμετρικός χάρτης του Περάσματος Drake (ανάμεσα στη Νότια Αμερική και στην Ανταρκτική), που φτιάχτηκε από πολλά ερευνητικά προγράμματα, τα οποία "χτένισαν" τη συγκεκριμένη θαλάσσια περιοχή.

    Η τεχνολογία είναι επίσης απαραίτητη και ένας στόλος από ρομποτικά σκάφη επιφανείας, που θα ονομάζεται "Αρμάδα" κατασκευάζεται από την αμερικάνικη - βρετανική εταιρία Ocean Infinity, σύμφωνα με την οποία τα χαμηλού κόστους μη επανδρωμένα σκάφη είναι ο μόνος τρόπος για να ολοκληρωθεί μέχρι το 2030 ο χάρτης. Κοντά στις ακτές η δουλειά γίνεται γρήγορα, αλλά σε απομακρυσμένες περιοχές του πλανήτη, το θέμα γίνεται περίπλοκο και καθαρά επιστημονικό.

    Και χρειάζονται συνεργασίες με κυβερνήσεις, τη βιομηχανία, ακαδημαϊκούς, φιλάνθρωπους (χρηματοδότες - χορηγούς εννοεί) και πολίτες επιστήμονες για να φτιαχτεί ένας χάρτης των ωκεανών θεμελιώδης για την ανθρωπότητα.
    https://www.bbc.com/news/science-environment-53119686
    Βαγγέλης Σπανός

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου