ΧΡΗΣΙΜΑ LINK ΝΕΟΥ SITE WEATHERGROUP.GR (ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΤΕΙ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ)

Kαταιγίδα έντονη στη Λάρισα 16/7/2017

Λαρισα: Kαταιγιδα με συνεχεις ανατροφοδοτησεις ειχαμε απο τις 16:30 εως και πριν λιγο με αρκετα
Ηλεκτρικες εκκενωσεις 18:00(16-7-2017) Ελλαδα
ηλεκτρικα και πτωση θερμοκρασιας στους 18οC. Τα χιλιοστα που επεσαν ειναι 48 εως 54μμ μεσα στην πολη ενω τωρα υπαρχει ενα ψιλοβροχο μονο. Νεες καταιγιδες βρισκονται ΝΔ μας και πιθανον να μας επηρεασουν την επομενη 1ωρα. Μαλιστα στο αεροδρομιο Λαρισας εδωσε μετα απο χρονια ΄΄heavy thunderstorm'' με πτωση της θερμοκρασιας εκει στους 14,8οC!!! Υποθετω οτι εχει ριξει και χαλαζι εκει αλλα και πολλα χιλιοστα.

Τις επομενες ωρες περιμενουμε συνεχιση και ενταση της καταστασης σε ολη την Θεσσαλια και ετσι δεν αποκλειεται το ΝΑ ρευμα που θα υπαρξει στα ψηλα τα ξημερωματα να δωσει και αλλα 50-60μμ υετου στην πολη. Αν υπαρξει κατι σοβαρο ενημερωνω και παλι χωρις φανφαρες και φωνασκιες.
Καλο απογευμα...

Σχόλια

  1. Χωρίς φανφάρες και φωνασκίες... Ξέρεις τι μου θύμισες τώρα: Τον εξαίρετο Γιώργο Μιχαλακόπουλο, ως "ποιητή φανφάρα", στη παλιά καλή ταινία "Ξύπνα Βασίλη!". Κουίζ: Ποιός είναι ο ποιητής φανφάρας της ελληνικής μετωρολογίας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την εχω ακουστα αυτη την ταινια αλλα δεν την εχω δει ποτε. Εχω καποιον στο νου μου αλλα μου προκαλει και μονο γελιο αν ειναι αυτος ο επαγγελματιας...

      Διαγραφή
  2. Μπορείς να απαντήσεις με υπονοούμενα και υπαινιγμούς για να μην καρφωθούμε. Πάντως, έχω την βεβαιότητα σχεδόν οτι στον ίδιο πάει το μυαλό μας. Θα μπορούσε να ήταν πολύ καλός, έχει τα φόντα, αλλά είναι μια ζωή φανφάρας σε όλα του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο ''λιγο απο ολα'' ειναι δεν υπαρχει περιπτωση, τον ιδιο σκεφτομαστε. Ψωφιος να ερθει καυσωνας ή καταιγιδες να το παει στα ακρα ;-)

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου