ΧΡΗΣΙΜΑ LINK ΝΕΟΥ SITE WEATHERGROUP.GR (ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΤΕΙ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ)

Μακροπρόθεσμη Νοεμβρη(παγκόσμια μοντέλα) αλλα και χειμώνα 2018-2019 (βίντεο) 1/11/2018

Mια νεα προσπαθεια με την δημιουργια βιντεο με τα πιο φρεσκα νεα απο τα μακροπροθεσμα παγκοσμια μοντελα αλλα και προωθηση της δικης μου αναλογικης προσεγγισης για τους επομενους μηνες. Ελπιζω αυτη η δουλεια να αρεσει και περιμενω τα σχολια σας για τυχον βελτιωσεις αλλα και παρατηρησεις. Tα προβληματα ηχου ειναι γνωστα σε μενα και θα προσπαθησω να τα λυσω μεχρι την επομενη εγγραφη βιντεο.


Βασίλειος Πανάκογλου - Ερασιτέχνης μετεωρολόγος - Προγνώστης - Ιδιοκτήτης του Ερασιτεχνικού Μετεωρολογικού Κέντρου Λάρισας.
fb: Vassilis Panakoglou
fb page: Kάνετε like

Σχόλια

  1. Πολύ καλή η προσπάθεια Βασίλη! Για μένα αξίζει τον κόπο να την συνεχίσεις, αν και φαντάζομαι οτι θα απαιτεί πολύ κόπο και χρόνο. Μια παρατήρηση μόνο αν μου επιτρέπεις: Νομίζω πως καλό θα ήταν να ποστάρεις κάποια στιγμή ένα εμπεριστατωμένο άρθρο για την μεθοδολογία της αναλογικής σου εκτίμησης και τον τρόπο με τον οποίο "κατασκευάζεις" τους χάρτες που παρουσιάζεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω πολυ Γιωργο, θελει χρονο αλλα μιας και καθομαι αρκετα αυτο τον καιρο προσπαθω να κανω συνδιασμους. Δυστηχως μεθοδολογια δεν μπορω να εμφανισω μιας και ειναι top-secret αφου πολλοι ακομα και ασχετοι θα ηθελαν να κανουν αντιγραφη οπως τοσα χρονια εχουν μαθει να κανουν. Γενικα παντως ειναι συνδιασμος πολλων πραγματων θερμοκρασιας , δεικτων παγκοσμιας κυκλοφοριας , υετου κτλ. Πολυ μελετη μηπως και καταλαβω λιγα μυστικα της μητερας φυσης/

      Διαγραφή
    2. Σωστό κι αυτό. Πάντως, προσωπικά θα ήθελα να μου εξηγήσεις, αν θες, πως κατασκευάζεις αυτούς τους χάρτες. Υπάρχει πρόγραμμα με το οποίο, εισάγοντας δεδομένα εξάγεις χάρτη; Αυτό εμένα (με τις λιγοστές γνώσεις μου σε θέματα υπολογιστών) μου θυμίζει προγνωστικό μοντέλο και όχι απλό πρόγραμμα.

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου