H Τesla συνεχίζει το κόψιμο δέντρων στη Γερμανία, προκειμένου να κατασκευάσει το πρώτο ευρωπαϊκό της αυτοκίνητο και εργοστάσιο παραγωγής μπαταριών, όπως μεταδίδει το Reuters. Περιβαλλοντικές οργανώσεις είχαν προσπαθήσει να σταματήσουν την εταιρία του Elon Musk και την αποψίλωση δασών που κάνει στην Gruenheide. Η αμερικάνικη εταιρία ηλεκτρικών αυτοκινήτων είχε ανακοινώσει τον Nοέμβριο του 2019 ότι θα χτίσει ένα εργοστάσιο στην Gruenheide, που βρίσκεται στο κρατίδιο του Βραδεμβούργου, κοντά στο Βερολίνο, δημιουργώντας πάνω από 12 χιλιάδες θέσεις εργασίας.
Αρχικά η απόφαση θεωρήθηκε ψήφος εμπιστοσύνης για τη Γερμανία και η Τesla ήθελε να αρχίσει την παραγωγή το 2021, αλλά οι περιβαλλοντικές οργανώσεις εκμεταλλευόμενες νομικά κενά στη σχεδιαζόμενη διαδικασία, κατάφεραν να σταματήσουν το κόψιμο των δέντρων, μέχρι να ξεκαθαριστεί αν υπάρχουν σπάνια είδη που δεν πρέπει να κοπούν. Ωστόσο, τοπικό δικαστήριο απέρριψε την προσφυγή των περιβαλλοντικών οργανώσεων, με την απόφασή του, μάλιστα, να μην είναι εφέσιμη. Την απόφαση του δικαστηρίου χαιρέτισαν τόσο ο Οργανισμός Γερμανικών Βιομηχανιών, όσο και ο Γερμανός υπουργός Οικονομίας Peter Atlmaier.
H τελευταία κίνηση των ακτιβιστών που αυτοαποκαλούνται "Πειρατές των Δέντρων" και έχουν για σύνθημά τους το "Ζήτω τα δέντρα, κάτω ο καπιταλισμός", ήταν να πάνε στο δάσος για να εμποδίσουν την Tesla να χτίσει το εργοστάσιό της εκεί. "Το εργοστάσιο θα φτιάχνει σπορ αυτοκίνητα, πολυτελή αυτοκίνητα που σκοτώνουν τον κόσμο" λένε οι ακτιβιστές. https://www.reuters.com/article/us-tesla-gigafactory-germany-cutting/tesla-resumes-tree-cutting-in-germany-to-build-gigafactory-idUSKBN20F1SK?il=0 Βαγγέλης Σπανός
Παρόλα αυτά οι επιφανειακοί άνεμοι που επικράτησαν - και - φέτος ήταν οι βοριάδες, κατεβάζοντας αισθητά τις θερμοκρασίες στη νότια Αττική τουλάχιστον. Είχαμε κατά μέσο όρο τρεις ψυχρές εισβολές σε κάθε έναν από τους χειμωνιάτικους μήνες, με κάθε μία εξ αυτών να παίρνει και παράταση 1-2 ημερών. Ο λόγος είναι οι βοριάδες που φέρνουν σύννεφα ξανά και ξανά στα νότια και παραθαλάσσια της Αττικής, όπου οι εντάσεις τους είναι εφάμιλλες του Αιγαίου.
Έτσι, και σήμερα Κυριακή ο ήλιος δεν λέει να βγει. Παρά τις προγνώσεις που έκαναν λόγο για ηλιοφάνεια. Και οι αισθητές θερμοκρασίες είναι πολύ χαμηλότερες από τις ονομαστικές τιμές τους. Η Αττική είχε κρύο χειμώνα - άλλωστε, και ο Ιανουάριος βγήκε ψυχρότερος από τον μέσο όρο - τόσο με τις χιονοπτώσεις στα βόρεια του νομού, όσο και με τα ξεροβόρια στα νότια. Επίσης δεν πρέπει να είχε ούτε τις μισές μέρες ηλιοφάνειας σε σχέση με άλλα μέρη της Ελλάδας, από ό,τι διαβάζω από αναφορές τουλάχιστον, ενώ η θάλασσα είναι το ίδιο παγωμένη με πέρσι και ελάχιστα πιο ζεστή από το 2017, μετά την Αριάδνη. Βαγγέλης Σπανός
H Τesla συνεχίζει το κόψιμο δέντρων στη Γερμανία, προκειμένου να κατασκευάσει το πρώτο ευρωπαϊκό της αυτοκίνητο και εργοστάσιο παραγωγής μπαταριών, όπως μεταδίδει το Reuters. Περιβαλλοντικές οργανώσεις είχαν προσπαθήσει να σταματήσουν την εταιρία του Elon Musk και την αποψίλωση δασών που κάνει στην Gruenheide. Η αμερικάνικη εταιρία ηλεκτρικών αυτοκινήτων είχε ανακοινώσει τον Nοέμβριο του 2019 ότι θα χτίσει ένα εργοστάσιο στην Gruenheide, που βρίσκεται στο κρατίδιο του Βραδεμβούργου, κοντά στο Βερολίνο, δημιουργώντας πάνω από 12 χιλιάδες θέσεις εργασίας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑρχικά η απόφαση θεωρήθηκε ψήφος εμπιστοσύνης για τη Γερμανία και η Τesla ήθελε να αρχίσει την παραγωγή το 2021, αλλά οι περιβαλλοντικές οργανώσεις εκμεταλλευόμενες νομικά κενά στη σχεδιαζόμενη διαδικασία, κατάφεραν να σταματήσουν το κόψιμο των δέντρων, μέχρι να ξεκαθαριστεί αν υπάρχουν σπάνια είδη που δεν πρέπει να κοπούν. Ωστόσο, τοπικό δικαστήριο απέρριψε την προσφυγή των περιβαλλοντικών οργανώσεων, με την απόφασή του, μάλιστα, να μην είναι εφέσιμη. Την απόφαση του δικαστηρίου χαιρέτισαν τόσο ο Οργανισμός Γερμανικών Βιομηχανιών, όσο και ο Γερμανός υπουργός Οικονομίας Peter Atlmaier.
H τελευταία κίνηση των ακτιβιστών που αυτοαποκαλούνται "Πειρατές των Δέντρων" και έχουν για σύνθημά τους το "Ζήτω τα δέντρα, κάτω ο καπιταλισμός", ήταν να πάνε στο δάσος για να εμποδίσουν την Tesla να χτίσει το εργοστάσιό της εκεί. "Το εργοστάσιο θα φτιάχνει σπορ αυτοκίνητα, πολυτελή αυτοκίνητα που σκοτώνουν τον κόσμο" λένε οι ακτιβιστές.
https://www.reuters.com/article/us-tesla-gigafactory-germany-cutting/tesla-resumes-tree-cutting-in-germany-to-build-gigafactory-idUSKBN20F1SK?il=0
Βαγγέλης Σπανός
Βασίλη, είναι μια παρηγοριά. Αλλά και μια απογοήτευση. Έτσι δεν είναι;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕτσι ακριβως Γιωργο. Σε ρεκορ για την εποχη και παλι οι δυτικοι ανεμοι στα ψηλα!!! Πραγματικα εντυπωσιακο και αναπαντεχο φετος
ΔιαγραφήΠαρόλα αυτά οι επιφανειακοί άνεμοι που επικράτησαν - και - φέτος ήταν οι βοριάδες, κατεβάζοντας αισθητά τις θερμοκρασίες στη νότια Αττική τουλάχιστον. Είχαμε κατά μέσο όρο τρεις ψυχρές εισβολές σε κάθε έναν από τους χειμωνιάτικους μήνες, με κάθε μία εξ αυτών να παίρνει και παράταση 1-2 ημερών. Ο λόγος είναι οι βοριάδες που φέρνουν σύννεφα ξανά και ξανά στα νότια και παραθαλάσσια της Αττικής, όπου οι εντάσεις τους είναι εφάμιλλες του Αιγαίου.
ΔιαγραφήΈτσι, και σήμερα Κυριακή ο ήλιος δεν λέει να βγει. Παρά τις προγνώσεις που έκαναν λόγο για ηλιοφάνεια. Και οι αισθητές θερμοκρασίες είναι πολύ χαμηλότερες από τις ονομαστικές τιμές τους. Η Αττική είχε κρύο χειμώνα - άλλωστε, και ο Ιανουάριος βγήκε ψυχρότερος από τον μέσο όρο - τόσο με τις χιονοπτώσεις στα βόρεια του νομού, όσο και με τα ξεροβόρια στα νότια. Επίσης δεν πρέπει να είχε ούτε τις μισές μέρες ηλιοφάνειας σε σχέση με άλλα μέρη της Ελλάδας, από ό,τι διαβάζω από αναφορές τουλάχιστον, ενώ η θάλασσα είναι το ίδιο παγωμένη με πέρσι και ελάχιστα πιο ζεστή από το 2017, μετά την Αριάδνη.
Βαγγέλης Σπανός